کاریکاتور روز پدر و زن

.:. حالیـے حولیـے .:.

✗ בم هر چـے بامـرااامـ בاغ בاغ ✗

کاریکاتور روز پدر و زن

  

کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد

 

  کاریکاتور روز پدر,کاریکاتور روز مرد



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت21:14---26 خرداد 1392
همونم زیادشونه

fojan
ساعت20:33---10 خرداد 1392
سلام کینو چه خبرا ؟ چی کار میکنی با امتحان زیست ؟ اه یانن نمردی؟ من جونم در رفت تا تمومش کردم . راستی به فوته توفه یه واژه جدید اضافه شد :
فوته توفه فوتوهه ...........


fojan
ساعت19:55---8 خرداد 1392
bye bye.........
bye......
نمیفهمی دارم میگـــــــــــم ...bye


fojan
ساعت19:45---8 خرداد 1392
خیلی به خودت فشار نیار یه وقت دیدی سکته کردی اینقدر اوووووووف نگو .....

fojan
ساعت19:43---8 خرداد 1392
ببخشید اختلال ایجاد شد درشبکه

کینو اگه شوت نیستی بگو کدوم گزینه

1- رجبی

2-محمدی

3-قادریفررررر

سخت تر شد
پاسخ:ای برو گمشو بابا حوا شروع شد!!!


fojan
ساعت19:39---8 خرداد 1392
یه سوال کلیدی دیگه ......

من از کدوم معلم حرف میزنم ؟

1- رجبی

2- محمدی

پاسخ ارسال شود .........
پاسخ:چند بار میدی؟


fojan
ساعت19:39---8 خرداد 1392
یه سوال کلیدی دیگه ......

من از کدوم معلم حرف میزنم ؟

1- رجبی

2- محمدی

پاسخ ارسال شود .........
پاسخ:اوووف اووووف اااااوووووووووووووووووووفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


fojan
ساعت19:37---8 خرداد 1392
یه سوال کلیدی دیگه ......

من از کدوم معلم حرف میزنم ؟

1- رجبی

2- محمدی

پاسخ ارسال شود .........
پاسخ:ای بابا فکر میکنی من انقدر شترم که ندونم؟خب معلومه دیگه.


fojan
ساعت19:34---8 خرداد 1392
با سلامی دوباره . خدمت تو دوست گرامی

هه هه

دارم اون بازی فیفا رو منم دانلود میکنم.

.....................................................

...........پاسخ:ایول یعنی دوست خودمی! پس ساعت 12 شب بریم بازی!!! راستی برو تو وبت 3 تا نظر دادم ولی لعدش دوباره بیا.


fojan
ساعت19:30---8 خرداد 1392
جوابتو دیدم . به عبــــــــارتی خوندم .

یاد یه نفر ...........

تو مدرسهمونه ..............

یکی از معلماست .........

هنوز نفهمیدی کیرو میگم ...........

بازم راهنمایی کنم ..............

فکر کنم فهمیدی...........

اگه فهمیدی کیرو میگم ........
پاسخ:ای بابا.حرف دهنتو بفهم باز اسمشو آورد


fojan
ساعت19:10---8 خرداد 1392
اومدم تو وبت یه وقت نمیری .منم انرژی زا میخورم . فقط حواست باشه که موقعی که فردا امتحان داری نخوری . موقعی که خوابت نمیبره بخور . من باید اسم این انرژی زا رو تغییر بدم بزارم (انـرژی نزا ) .

یه سوال کلیدی داشتم وقتی داشتی نظر میدادی فک کنم حالت سر جاش نبود .

دماغ منم ترکید . فوتــــــــــه

اه اه این پشه هه مظاهمه . اوه اوه بد بخت نفله شد توسط من . فاتهم اصلوات

مراسم خاک سپاری جناب پشه فردا صبح . واسه این که بو نگیره میزارمش تو سرد خونه ( منظورم یخچالمونه )
پاسخ:اوه اوه.................بگیر منو


ely
ساعت16:16---8 خرداد 1392
خیلی خوبن مخصوصا اولیه
پاسخ:ممنون الی جون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:کاریکاتور روز پدر و زن,

] [ 15:26 ] [ ×ڪیانـا× ]

[ ]